Известие

Collapse
No announcement yet.

Щанцови пружини и автоматично отваряне на багажник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Направиха ми пружините. Уикенда ще ги пробвам и ще ви кажа дали действат.
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
      Направиха ми пружините. Уикенда ще ги пробвам и ще ви кажа дали действат.
      Видео, контакти, цена и срок
      Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
      Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

      Comment


      • #33
        Пичове, това което ви трябва се нарича "газова пружина". Има същата форма като амортисьорчетата, но действа със сила в една посока.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Здравейте, прочетох постовете по темата и ми направи впечатление, че всички разсъждения се концентрираха около дължината, формата, брой намотки, силата на пружината. А пък аз понеже имах проблем с пластмасовите накрайниници на помпичките (счупиха се и двата в едно и също време) та се чудя след огромното усилие от пружините колко ще издържат шибаните накрайници?
          Alfa Romeo 1.9 150 159JTDm

          Comment


          • #35
            Направиха ми пружините по схемата в предишните постове и се оказа, че като се свият на макс не може да се затвори багажника. Сега ще трябва или да срежа някоя намотка или да ми правят нови. Ще пиша пак като има развитие понеже съм в София и тук нямам никакви условия и в тоя сняг и студ не ми се занимава
            -------------------------------
            ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
            ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

            Comment


            • #36
              https://www.kamatic.com/dampers/gas-springs/gas-springs

              Това ще ви свърши перфектна работа. Не се занимавайте с пружини.

              Това се свива и държи багажника напънат навън. Когато отвориш с ключа или с бутона те ще го отворят без проблем.

              Недостатък: скъпи са!
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Идва момента с избора на вариант. Седан,комби-кои ще са подходящите. Каталога е много подробно направен,супер е.
                И какви са цените,че не разбрах?
                Last edited by undy; d.m.y г., 19:42.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  https://www.kamatic.com/dampers/gas-springs/gas-springs

                  Това ще ви свърши перфектна работа. Не се занимавайте с пружини.

                  Това се свива и държи багажника напънат навън. Когато отвориш с ключа или с бутона те ще го отворят без проблем.

                  Недостатък: скъпи са!

                  Te заводските не са ли точно такива?
                  Просто са по-слаби.


                  Още една идея -
                  за 156 има два вида заводски "амортисьорчета" на багажника
                  За модели със спойлер и за модели без спойлер.
                  Първите са по-силни, за да помагат при повдигането на тежкия капак със спойлер.

                  Дали ако се сложат от "силния" модел, на капак без спойлер, ще се отваря сам?
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #39
                    Амортисьорите по багажниците са двойнодействащи и нямат функцията на пружина.

                    Това което ви предложих е точно пружина ефект.

                    Амортосьора прехвърля от една камера в друга просто за да смекчи работата. В него има масло най-често.

                    Газовата пружина е пълна само с газ който се компресира.

                    ---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

                    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                    Идва момента с избора на вариант. Седан,комби-кои ще са подходящите. Каталога е много подробно направен,супер е.
                    И какви са цените,че не разбрах?
                    Отдавна не съм поръчвал, но помня че под 100 лв. пружина не съм купувал от тях. А съм купувал сигурно над 10 модела.

                    И все пак трябва да се пита. Избираш си модел, звъниш и питаш.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

                      Отдавна не съм поръчвал, но помня че под 100 лв. пружина не съм купувал от тях. А съм купувал сигурно над 10 модела.

                      И все пак трябва да се пита. Избираш си модел, звъниш и питаш.
                      Благодаря.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Амортисьорите по багажниците са двойнодействащи и нямат функцията на пружина.
                        .
                        С това не съм съгласен.
                        Амортисьора на багажника реално не е амортисьор, а е точно пружина.
                        И като такава върху нея се изписва силата на бутане, точно като тези, в твоя линк. Именно защото е пружина, а не амортисьор, както масово се бърка.
                        Примерно на комбито 159-ка, амортисьора на капака е с корпус от рода на 22мм. И по спомен силата на оригиналната пружина се върти от рода на 1100-1200 Нютона (собствениците с комби могат да погледнат върху него и да потвърдят).
                        Ако погледна сега сайта, който си дал, то пружина с 22мм диаметър (WM-G-22), то максималната сила, която може да вземеш е с 1300 Нютона.
                        И силно се съмнявам, че с тия 100 Нютона отгоре капака да мръдне въобще.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #42
                          Лесно може да се провери, взимаш едно кантарче, от тези за багаж, закачаш на капака и вдигаш като следиш показанията докато се отвори.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Лесно може да се провери, взимаш едно кантарче, от тези за багаж, закачаш на капака и вдигаш като следиш показанията докато се отвори.
                            Ами не е баш така. Защото пружината дава въпросната сила успоредно на буталото си. А с кантара, както предлагаш, има да смяташ рамена, ъгли, маси и т.н. И накрая ще ти е по-лесно да я демонтираш, да закачиш кантара върху буталото и да натискаш, докато го прибереш. Ама ако на комбито е 1000Н може да се качиш отгоре и да не мръдне (условно). И още по-лесния вариант, просто да метнеш едно око и да прочетеш с каква сила бута.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Ами не е баш така. Защото пружината дава въпросната сила успоредно на буталото си. А с кантара, както предлагаш, има да смяташ рамена, ъгли, маси и т.н. И накрая ще ти е по-лесно да я демонтираш, да закачиш кантара върху буталото и да натискаш, докато го прибереш. Ама ако на комбито е 1000Н може да се качиш отгоре и да не мръдне (условно). И още по-лесния вариант, просто да метнеш едно око и да прочетеш с каква сила бута.
                              Е ако не те бива по математика и нямаш въображение го правиш така.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Е ако не те бива по математика и нямаш въображение го правиш така.
                                Трябва бая да смяташ и точния израз го използва на място - да те бива и то не малко. Защото да кажем 10кг сила на отваряне на багажника (по предложения от теб метод) докато ги доведеш до равнината (или шарнира на буталото) на газовата пружина, бая има да смяташ, за да видиш точно с колко трябва да увеличиш силата ѝ, за да може да превишиш показанието на кантара още от буталото на пружината.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X